Børneuniverset

Børneunivers Favrdal 0. - 3. årgang er beliggende i egne bygninger (Blok C), med egne tilknyttede legepladser.

Der er store udeområder med græs arealer og træer, så der er masser af muligheder for at røre sig og lave aktiviteter med bevægelse.

I børneuniverset er der omkring 170 elever fordelt på 2-3 klassespor, og med tilknyttet SFO.

Børneuniverset på Favrdal afdeling kan betragtes som den lille skole i den store skole, med de ca. 170 elever fordelt på 0. - 3. årgang i to blokke.

Vi er en åben plan skole med helt unikke udendørs faciliteter. Der er god legeplads, mange små boldbaner, en kløft med store træer, slædebakker m.m..

Et naturskønt område til at lege og lave undervisning i.

Velkommen i børneuniverset.

Kontakt vedr børneuniverset: Louise Gamst Fevre, lofe@haderslev.dk - mobil nr 24 25 57 44, eller Lisbeth Huss Malmvig, lmal@haderslev.dk - mobil nr 21 52 55 09.