Værdigrundlag

Fællesskolen Favrdal-Fjelstrup ønsker at udfordre elever og personale i et miljø, hvor værdierne fællesskab, fordybelse og glæde er fundamentet for, at vi alle trives og har mulighed for at yde vores bedste i et tillidsfuldt samvær.

• Fællesskab handler om vores mulighed for at udvise samhørighed ved, at vi både modtager og giver i mødet med hinanden. Vi kan mere sammen, end vi kan alene.
  • Fordybelse handler om vores mulighed for udvikling, der skabes i et kreativt og inspirerende miljø.  Hvis man gerne vil være dygtig til noget, skal man bruge tid på det.
  • Glæde handler om, at vi har det godt med hinanden, ved at skolen rummer alle vores forskelligheder. Hvis vi er glade for vores skole, lærer vi mere.